חיפוש עבודה בחודשי הקיץ

הקיץ כבר כאן ובגדול, החום מזוויע והתחושה היא כי יש לקחת פסק זמן "עד יעבור זעם".

​אחת הטעויות הנפוצות היא לא לחפש עבודה בחודשי הקיץ, לא פעם מחפשי העבודה מציינים "הרי גם כך כולם בחופשה ולא נפתחות משרות, וגם אם כן לא יהיה מי שיראיין אותי כי כולם בחו"ל".

ההפך הוא הנכון. גם אם היקף המשרות החדשות הנפתחות הוא קטן יותר עדיין משרות חדשות מפורסמות חדשות לבקרים וגם אם המגוון יהיה נמוך יותר אין זה אומר כי עליכם להפסיק ולחפש עבודה. זה הזמן להמשיך ולעבוד ולקדם את מטרתכם ולמצוא את מקום עבודתכם הבא.

חיפוש עבודה במהלך חודשי הקיץ מגלם בתוכו מספר יתרונות : 1. אם בתחום שבו אתם מחפשים חלה ירידה בכמות המשרות המפורסמות אזי תוכלו להתמקד ולהשקיע בפנייה מתאימה לכל אחת מהמשרות המתאימות לכם.

2. אם יצאתם לחופשה, נצלו את הזמן העומד לרשותכם כדי להרחיב את מעגל אנשי הקשר שלכם. זהו אנשי קשר נוספים שעשויים להיות רלוונטיים עבורכם, הצטרפו לקבוצות חיפוש עבודה שעד כה לא הייתם חברים בהן.

3. זהו ארגונים שאתם מעוניינים לעבוד בהם, לימדו עליהם, חפשו אנשי קשר כאלו שעובדים/עבדו והכינו את קו"ח למשלוח לאותם אנשי קשר.

4. שדרגו את קורות החיים שלכם. אם עד כה לא היה לכם זמן והשתמשתם בקובץ שהכנתם כבר די מזמן, זה הזמן לשדרג, לדייק ולעדכן את קורות החיים.

5. הכינו עצמכם לראיון העבודה, תכננו את המסרים שאתם רוצים להעביר למראיין ומה אתם רוצים לספר על עצמכם כולל הנסיון, היכולות והכישורים שלכם.

6. ולסיום, מאחר ויש לא מעט מחפשי עבודה שחושבים כי אין טעם לחפש עבודה בחדשי הקיץ הרי שיש סיכוי כי יהיו פחות מועמדים למשרה אליה אתם פונים. אז קדימה להמשיך בחיפוש העבודה ושיהיה בהצלחה!

חופשה נעימה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים אחרונים